FAQ Algemeen
Wat is de prijs voor het verspreiden van een folder inclusief het laten drukken?
De prijs, inclusief het laten drukken, is afhankelijk van een aantal criteria:
- de totale oplage van het verspreidgebied
- het gewicht van het reclamedrukwerk
- het type drukwerk bijvoorbeeld een A4 flyer of een folder met luikvouw
Vraag vrijblijvend een offerte aan voor zowel het drukken als de verspreiding. Indien u alleen een folder wilt verspreiden,
bereken dan uw prijs.
Zijn er selectiemogelijkheden voor een verspreiding?
Wanneer u bij stap 1 postcodes invoert, verschijnt er een lijst met postcodes. Achter iedere postcode staat een "i". Wanneer u daarop klikt ziet u een verdeling in leeftijdscategorieën en het soort huishouden.
Het is niet mogelijk om te segmenteren op welstandsniveau of op koopwoningen.
Verspreiden wij overal in Nederland?
Ja, wij verspreiden overal in Nederland. Wij werken o.a. samen met de grootse verspreidorganisatie in Nederland. U heeft bij ons één aanspreekpunt vanaf het maken van een verspreidplan, tot het plaatsen van de order.
Als er bezorgklachten zijn, waar kunt u deze doorgeven?
Bezorgklachten kunnen telefonisch of via email doorgegeven worden, uiterlijk drie werkdagen na de laatste verspreiddag. De bezorgklacht moet voorzien zijn van postcode met huisnummer. Deze bezorgklachten worden gecontroleerd door onze bezorgmanagers. Van deze bevindingen wordt u op de hoogte gehouden.
Worden er ook periodieke controles uitgevoerd?
Wekelijks worden er periodieke controles uitgevoerd in ons totale verspreidgebied. De bevindingen hiervan worden door onze bezorgmanagers persoonlijk opgenomen met onze bezorg(st)ers.
Hoe werkt de klachtafhandeling?
Wij bezorgen folders en onze verspreidorganisatie heeft de hoogste bezorgkwaliteit van Nederland.
Mocht u toch een klacht hebben, dan kunt u bezorgklachten melden tot drie dagen na de laatste bezorgdag. Dit melden kan geschieden aan info@uwfolderverspreiding.nl of op telefoonnummer 085 484 12 75.
Uitsluitend bezorgklachten, voorzien van naam, postcode en huisnummer van de klachtgever kunnen door Inovamedia in behandeling worden genomen. Bij het indienen van klachten dient rekening gehouden te worden met nee-ja stickers op de brievenbus en bedrijventerreinen. Daar wordt niet bezorgd.
Na het indienen van de bezorgklacht wordt er naar gestreefd de klachten binnen 5 werkdagen op te lossen en terug te koppelen naar de klant.
Waar moet het drukwerk worden afgeleverd?
Na het plaatsen van de bestelling, krijgt u een orderbevestiging met hierin het aanleveradres waar u het drukwerk kunt aanleveren. Er zijn drie aanleverlocaties: Utrecht, Eindhoven of Meppel. Uw specifieke aanleverlocatie is afhankelijk van het verspreidgebied.
Hoe gaat de betaling van een verspreidopdracht?
U kunt een bestelling plaatsen via de website en dan direct de betaling uitvoeren via Ideal.
Een andere optie is om te betalen via overboeking. Wij sturen u dan per e-mail de factuur toe. De betaling moet donderdag vóór de verspreiding binnen zijn.
Wanneer moet de factuur betaald worden?
De betaling voor uw verspreidopdracht moet donderdag vóór de verspreiding binnen zijn. Indien u kiest voor overboeking, sturen wij per e-mail de factuur toe.
Het is ook mogelijk om direct, bij het plaatsen van een bestelling, te betalen via Ideal.
« terug naar FAQ overzicht